آیا لکسوس NX یک SUV خوب است؟


آیا لکسوس NX یک SUV خوب است؟ بله ، 2021 لکسوس NX 300 یک SUV لوکس و کامپکت خوب است. NX دو ردیف با صندلی های راحت ، کابین جادار و ساکت ، مواد ممتاز و سواری ملایم به مسافران علاقه مند می شود

 

آیا لکسوس NX یک شاسی بلند خوب است؟

بله ،  لکسوس NX 300 مدل 2021یک شاسی بلند لوکس و کامپکت خوب است. NX دو ردیف با صندلی های راحت ، کابین جادار و ساکت ، موارد ممتاز و سواری ملایم باعث می شود شما به رانندگی با آن علاقه مند شوید. موتور توربوشارژ آن قابل احترام است و وجاده ها و بزرگراه  برا یتان زیپ می کند. لکسوس NX را با ویژگی های ایمنی فعال طبفه بندی می کنند. با این اوصاف ، کنترل های و پد لمسی NX ممکن است شما را ناامید کند.

ما Lexus NX Hybrid را جداگانه بررسی می کنیم.

چرا می توانید به ما اعتماد کنید: 40 نظر تحلیل شده

ما 40 بررسی لکسوس NX و همچنین نقاط داده مانند امتیازات قابلیت اطمینان و برآورد مصرف سوخت را تجزیه و تحلیل کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیم ممکن برای خرید خودرو را بگیرید. این بررسی 2021 NX شامل تحقیقات قابل استفاده برای همه مدل های این نسل است که ازسال 2015 راه اندازی شده است.

شرکت بررسی کننده لنواع خودرو های سوار در ایالات متحده از سال 2007 رتبه بندی و بررسی وسایل نقلیه را انجام داده است و کارکنان آن بیش از 75 سال تجربه ترکیبی در صنعت خودرو دارند. برای اطمینان از عینیت خود ، هرگز هدایای گران قیمت از طرف خودروسازان را قبول نمی کنند و یک شرکت خارجی تبلیغات سایت ما را مدیریت می کند.

آیا  میخواهید لکسوس NX بخرید؟

لکسوس NX 300 دارای قیمت نسبتاً پایین و لیست طولانی از ویژگی ها است که با ترکیب آن باعث می شود ارزش مناسبی در این کلاس داشته باشد. این بخش از زمان معرفی NX به میزان قابل توجهی تغییر کرده است و در آن زمان NX توسط رقبای تازه طراحی شده مانند BMW X3 و آئودی Q5 به ویژه از نظر سهولت استفاده در سیستم هاب مختلف ، بسیار بهتر شده است. شاید بخواهید ابتدا آن شاسی بلند های  دیگری را در نظر بگیرید.

NX ، X3 و Q5 را مقایسه کنید »

تفاوت لکسوس NX 2020 در برابر2021: در چیست؟

تفاوت اصلی بین لکسوس NX 2020 و 2021 این است که سیستم نظارت بر نقاط کور که قبلاً اختیاری بود اکنون در مدل های 2021 استاندارد است.

مقایسه N20 و 2021 »

در اینجا تغییرات اساسی لکسوس NX طی چند سال اخیر آورده شده است:

  • 2015: وسیله نقلیه کاملاً جدید
  • 2016: هیچ تغییر عمده ای وجود ندارد
  • 2017: هیچ تغییر عمده ای وجود ندارد
  • 2018: نام از NX 200t به NX 300 تغییر یافت ؛ صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی استاندارد بزرگتری به دست آورد (8 اینچ ، از 7) هشدار برخورد به جلو با کمک ترمز ، کروز کنترل تطبیقی ​​، هشدار خروج از خط و کمک نگهدارنده خط به لیست ویژگی های استاندارد اضافه می شود
  • 2019: سازگاری Apple CarPlay و Amazon Alexa را به دست آورد
  • 2020: سازگاری Android Auto اضافه شده است
  • 2021: نظارت بر نقاط کور اکنون استاندارد است

اگر مدلی قدیمی تر را در نظر دارید ، حتماً بررسی های 2018 NX ، 2019 NX و 2020 NX را بخوانید تا به تصمیم گیری شما کمک کنند. همچنین ، برای کسب اطلاعات بیشتر در با توجه به  بودجه  و مبلغی که می توانید برای وسایل نقلیه جدید پرداخت کنید، به صفحات نمایشگاههای ما  و آگهی های فروش خودرو سایت تب توکا مراجعه کنید.

قیمت لکسوس NX چقدر است؟

قیمت لکسوس از مبلغ                 قیمت اولیه که در پایین رده کلاس شاسی بلند های  لوکس جمع و جور در کنار رقبایی مانند Acura RDX و Infiniti QX50 قرار دارد. بالاترین سطح وخودروی  تر و تمیز NX دارای  تومان قیمت ذارد البته این قیمت ها مربوط به زمان نگارش این مطلب است  و برای دریافت قیمت روز به صفحه نمایشگاههای خودرو تب توکا مراجعه نمائیذ.

آیا می خواهید اتومبیل فعلی خود را تجارت یا فروش کنید؟ یک پیشنهاد فوری نقدی دریافت کنید که می تواند برای خرید ماشین بعدی شما استفاده شود.

هزینه بیمه لکسوس NX چقدر است؟

هزینه بیمه یک لکسوس NX به عوامل مختلفی از جمله کسر هزینه شما ، سطح پوشش مورد نظر شما و نوع بیمه شما بستگی خواهد داشت. سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی ، امتیاز اعتبار و سوابق رانندگی نیز می تواند در نرخ بیمه شما تأثیرگذار باشد. برای یافتن بهترین بیمه نامه برای شما ، به راهنمای بیمه اتومبیل تب توکا مراجعه کنید.

لکسوس NX در مقابل لکسوس RX

Lexus RX 350 یک شاسی بلند متوسط ​​لوکس این برند است و اشتراکات زیادی با NX 300 جمع و جور دارد. این شاسی بلند ها از داخل و خارج به یک شکل طراحی می شوند. هر دو فضای داخلی مجلل و ساکت ، صندلی هایی با بالشتک مناسب ، سواری راحت و بسیاری از ویژگی های استاندارد ایمنی را ارائه می دهند. RX 350 گرانتر از NX است و موتور V6 آن در پمپ بنزین به صرفه نیست. اگر می توانید با آن زندگی کنید ، RX گزینه بهتری است. به لطف کابین جادارتر و صندلی های اختیاری ردیف سوم ، برای خانواده های بزرگتر کاربردی تر است. همچنین سیستم سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی آن کمی راحت تر است.

مقایسه NX و RX »

لکسوس NX در مقابل لکسوس UX

لکسوس UX 200 یک SUV لوکس ساب کامپکت است. مانند NX ، UX دارای ویژگی های ایمنی فعال و سواری آسان در جاده های ناهموار است. مدل پایه UX ارزانتر از NX است و صرفه جویی در مصرف سوخت آن بسیار بهتر است. از طرف دیگر ، شتاب UX بسیار کند است و صندلی های عقب آن چندان مناسب بزرگسالان نیستند. هردوی این شاسی بلند های لکسوس را تست کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می دهید.

 

 

 

فضای بار NX

NX 300 دارای فضای 17.7 فوت مکعب فضای بار با صندلی های عقب خود ایستاده و 54.6 فوت مکعب با آن صندلی ها تا شده است. این برای یک شاسی بلند لوکس کامپکت کمی کمتر از حد متوسط ​​است. اینفینیتی QX50 و ولوو XC60 بیشترین ظرفیت بار را در این کلاس ارائه می دهند.

صندلی NX چند نفر است؟

لکسوس NX 300 یک SUV لوکس دو ردیفه با پنج صندلی است. صندلی های جلو انعطاف پذیر هستند و فضای کافی برای سر و پا وجود دارد ، حتی برای سرنشینان بلندتر. صندلی های عقب نیز به همین شکل روکش دار هستند و می توانند به راحتی دو بزرگسال یا سه کودک را برای سفرهای کوتاه در شهر جا دهند. کابین بیشتر صدای جاده و باد را فیلتر می کند ، و در نتیجه سواری آرام و و بدون صدایی را خواهید داشت . دید بیرونی در جلو و کناره ها خوب است ، اما ستون های ضخیم سقف دید عقب را محدود می کند.

روکش چرم مصنوعی NuLuxe و صندلی های جلو با قابلیت تنظیم 10 جهت از نوع استاندارد هستند. به روزرسانی های موجود می توان به روکش چرم اصل ، صندلی های جلوی گرم شونده و تهویه شونده ، صندلی های جلو تقویت شده F Sport ، صندلی های عقب تاشو برقی و فرمان گرم شونده با پدل های تعویض اشاره کرد.

 

صندلی های اتومبیل NX و کودک

NX 300 دارای دو مجموعه کامل اتصال LATCH برای صندلی های قایق عقب و یک لنگر اتصال دهنده برای صندلی وسط عقب است. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها به سیستم NX's LATCH رتبه دوم بالاترین رتبه قابل قبول برای سهولت استفاده را داده است. IIHS این تنظیمات را کمی کند می کند زیرا یافتن لنگر اتصال میانی میانه سخت است.

کیفیت داخلی NX

لکسوس NX دارای یک فضای داخلی مجلل با خطوط تمیز ، مواد پیشرفته و کیفیت ساخت عالی است. سطوح غالباً لمس شده در روکش مبلی یا پلاستیک لمس نرم بسته بندی می شوند. انواع لهجه های فلزی ظاهری تازه و مدرن به کابین بخشیده است.

سرگرمی ، سرگرمی و بلوتوث NX

بزرگترین عیب NX 300 به راحتی سیستم سرگرمی و سرگرمی Remote Touch آن است که با یک صفحه نمایش 8 اینچی استاندارد یا یک صفحه نمایش عریض 10.3 اینچی اختیاری جفت می شود. این نمایشگرها با صفحه لمسی ، مشابه صفحه لپ تاپ ، کنترل می شوند. ظاهر زیبایی دارد ، اما استفاده از آن هنگام رانندگی کاملاً حواس پرت کننده است. از طرف مثبت ، دکمه های فیزیکی برای کنترل های اصلی صدا و صدا وجود دارد ، بنابراین برای تنظیم هر عملکرد لازم نیست از صفحه لمسی استفاده کنید. Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد ارائه می شوند و به کاربران اجازه می دهد برنامه های آیفون و آندروید خود را بر روی صفحه ادغام کنند.

  • ویژگی های سرگرمی و سرگرمی استاندارد: نمایشگر 8 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، Amazon Alexa ، بلوتوث ، پورت USB ، نقطه اتصال Wi-Fi ، رادیو HD و استریو هشت بلندگو
  • ویژگی های سرگرمی و سرگرمی موجود: نمایشگر 10.3 اینچی ، سیستم ناوبری و سیستم های صوتی 10 و 14 بلندگو
  • ویژگی های استاندارد اضافی: ورود بدون کلید ، شروع دکمه و کنترل خودکار آب و هوا در دو منطقه
  • سایر ویژگی های موجود: مهتابی پانوراما ، بالابر برقی ، و بالابر برقی بدون هندزفری

 

موتور NX

لکسوس NX 300 به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو مجهز است که 235 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک و پیشرانه جلو استاندارد هستند. چهار چرخ متحرک موجود است.

این موتور توربو-چهار در رانندگی روزمره احساس ضعف و اشتیاق می کند. این دستگاه NX را با سرعت بالا اسکوتر می کند - سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت حدوداً هفت ثانیه طول می کشد - و با سرعت بزرگراه قدرت عبور مناسب را تأمین می کند. سیستم انتقال قدرت شیفت های آرام و نسبتاً سریع را فراهم می کند. اگر یک نقطه ضعف وجود داشته باشد ، این است که موتور در شتاب سخت می تواند با دور بالاتر در دقیقه صدا کند.

مسافت پیموده شده گاز NX

لکسوس NX 300 در شهر 22 و در بزرگراه 28 مایل در هر گرم دارای امتیاز EPA است. این رتبه بندی برای مدل F Sport به 22/27 mpg شهر / بزرگراه کاهش می یابد. این برآوردهای مصرف سوخت برای کلاس شاسی بلندها کامپکت لوکس بالاتر از حد متوسط ​​است. اگر قصد صرفه جویی در مصرف سوخت بهتر را دارید ، Lexus NX 300h را در نظر بگیرید. این نوع هیبریدی یک شهر / بزرگراه بسیار عالی 33/30 mpg را شبکه می کند.

NX سواری و دست زدن

لکسوس NX 300 از پویایی رانندگی مطلوبی برخوردار است. به راحتی از روی دست اندازها سرازیر می شود و در جاده فرو می رود ، در اطراف پیچ ها احساس پایداری و سازش می کند و در نقاط تنگ پارک و مانور آسان است. ترمزها نیز قدرت توقف خوبی دارند. همانطور که گفته شد ، NX حتی در تریم های F Sport نیز رانندگی اسپرت و سرگرم کننده ای ندارد. فرمان سریع است ، اما وزن کمی دارد و بازخورد چندانی ندارد. اگر می خواهید یک شلسی بلند لوکس کامپکت عملکرد گرا داشته باشید ، به آئودی Q5 یا BMW X3 نگاه کنید.

بیشتر بخوانید درباره عملکرد »

قابلیت اطمینان NX

آیا لکسوس NX قابل اطمینان است؟

پیش بینی می شود 2021 NX نمره اطمینان 80 از 100 باشد. JD Power پیش بینی نمره اطمینان 91-100 بهترین ، 81-90 عالی ، 70-80 نمره متوسط ​​و 0-69 منصفانه است میانگین.

گارانتی لکسوس NX

لکسوس NX 300 را با چهار سال ضمانت محدود / 50،000 مایل و شش سال / 70،000 مایل ضمانت پیشرانه پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید درباره قابلیت اطمینان »

ایمنی NX

نتایج تست تصادف NX

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به لکسوس NX 2021 امتیاز کلی ایمنی پنج از پنج ستاره را داد. NX در تست تصادف جانبی پنج ستاره دریافت کرد و همچنین در تست تصادف جلو و رولور چهار ستاره دریافت کرد.

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها به 2021 NX بالاترین رتبه خوب را در هر شش تست تصادف داد و آن را Top Safety Pick + ، بالاترین افتخار سازمان نامید. NX همچنین به دلیل اینکه چراغ های جلو جاده پیش رو را به خوبی روشن می کند ، امتیاز خوبی دریافت کرد.

IIHS از مقیاس متفاوتی برای درجه بندی ویژگی های اجتناب از برخورد استفاده می کند. NX بالاترین امتیاز Superior را برای سیستم های استاندارد پیشگیری از تصادف در جلو دریافت کرد.

ویژگی های ایمنی NX

ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:

  • دوربین عقب
  • نظارت بر نقاط کور
  • هشدار ترافیک متقابل عقب
  • هشدار برخورد به جلو با تشخیص عابر پیاده
  • ترمز اضطراری خودکار
  • کنترل کروز تطبیقی
  • هشدار خروج از خط با کمک نگه داشتن خط
  • چراغهای جلوی اتوماتیک
  • تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

  • سنسورهای پارک جلو و عقب
  • سیستم دوربین پارکینگ با نمای فراگیر
  • چراغهای جلو تطبیقی

ابعاد و وزن NX

NX 300 دارای طول 15.2 فوت است. محدودیت وزن آن از 3940 تا 4050 پوند است.

2021 لکسوس NX کجا ساخته شده است؟

لکسوس 2021 NX 300 را در ژاپن می سازد.

کدام مدل لکسوس NX برای من مناسب است؟

2021 لکسوس NX 300 در سه سطح اصلی ، F Sport و لوکس ارائه می شود. مدل پایه برای اکثر خریداران انتخاب خوبی است. مجهز به ویژگی های پیشرفته ایمنی است و از همان موتور 235 اسب بخاری تریم های بالایی بهره می برد ، اما در ویژگی های راحتی آن کمی بخیل است. برای صندلی های گرم شونده ، فرمان گرم شونده ، روکش چرم اصل ، بالابر برقی و حتی سیستم ناوبری باید هزینه های اضافی بپردازید ، ویژگی هایی که در بسیاری از خودروهای رقیب استاندارد هستند.

لکسوس NX Hybrid را نیز تولید می کند که ما آن را جداگانه بررسی می کنیم.

لکسوس NX 300

سطح ابتدایی NX 300 مجهز به یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 235 اسب بخاری ، جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک و پیشرانه جلو است.

از ویژگی های استاندارد می توان به نمایشگر اطلاعاتی و سرگرمی 8 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، Amazon Alexa ، بلوتوث ، پورت USB ، استریو هشت بلندگو ، رادیو HD ، نقطه اتصال Wi-Fi ، ورود بدون کلید ، شروع دکمه ، دوگانه اشاره کرد کنترل منطقه ای خودکار منطقه ای ، تودوزی چرم مصنوعی ، صندلی های جلوی قابل تنظیم با 10 جهت ، چراغ های جلو LED ، آینه های جانبی گرم شده و چرخ های 17 اینچی. NX همچنین شامل سیستم ایمنی Lexus + 2.0 است که بسته هشدار برخورد به جلو ، ترمز اضطراری خودکار ، تشخیص عابر پیاده ، کروز کنترل تطبیقی ​​را شامل می شود.

هشدار حرکت ، کمک در حفظ مسیر ، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و چراغهای جلوی اتوماتیک. دوربین دید عقب ، مانیتورینگ نقطه کور و هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب نیز استاندارد هستند.

لکسوس آبشن های مختلفی دارد که هر کدام از این آبشن ها به قیمت خودرو افزوده میشود

. بسته Premium  به صندلی های جلوی گرم شونده و تهویه ، سقف ماه و چرخ های 18 اینچی اضافه می شود.

 بسته Navigation  به آن یک سیستم ناوبری ، صفحه نمایش 10.3 اینچی سرگرمی و استریو 10 بلندگو اضافه می شود. گزینه های انفرادی شامل سنسورهای پارک جلو و عقب ، سیستم دوربین پارک با نمای فراگیر ، چراغ های جلو تطبیقی ​​، فرمان گرم شونده ، سیستم صوتی 14 بلندگوی مارک لوینسون ، درگاه برقی و درب برقی بدون هندزفری است. قیمت اینآبشن ها جداگانه محاسبه می شود.

لکسوس NX 300 F اسپرت

میان رده NX 300 F Sport با قیمت             برای مدل های دیفرانسیل جلو و           برای مدل های چهار چرخ متحرک شروع می شود. این تریم ضربه گیرهای جلو و عقب مخصوص F Sport ، یک جلوپنجره مشبک ، آینه های جانبی مشکی ، چرخ های 18 اینچی ، سیستم تعلیق F Sport سخت تر ، صندلی های جلو F Sport با بالشتک اضافی ، فرمان گرم شونده با پدل های تعویض ، G- نمایشگر نیرو ، و یک نمایشگر فشار توربوشارژر. بیشتر گزینه ها از مدل پایه منتقل می شوند. همچنین می توانید یک سیستم تعلیق تطبیقی ​​را اضافه کنید.

مشخصات و تریم های 2021 لکسوس NX را مشاهده کنید »

تماس نهایی

2021 لکسوس NX بسیاری از کارهای را به خوبی انجام می دهد. رانندگی راحت و آرامش بخش است ، فضای داخلی آن جادار و مرتب شده و با ویژگی های پیشرفته ایمنی مملو از مربا است. در نهایت ، NX مورد یک چیز قرار می گیرد که به خوبی آن را انجام نمی دهد: سیستم سرگرمی و سرگرمی Remote Touch آن از کمترین شهود موجود در بازار است. NX ارزش دیدن دارد ، اما دور از انتخاب برتر در کلاس SUV کامپکت لوکس نیست.

فقط حرف ما را قبول نکنید نظرات برخی از بررسی ها را که منجر به رتبه بندی و تجزیه و تحلیل ما می شوند ، بررسی کنید.

  • "2021 لکسوس NX 300 و NX 300h لوکس SUV / کراس اوور لوکس هرکدام لیست طولانی از ویژگی های استاندارد ، فضای داخلی مناسب ، قیمت رقابتی ، شهرت بی عیب و نقص دارند


تاریخ خبر : 1400/05/01