آیا هیوندای سانتافه 2018 یک SUV دست دوم خوب است؟


بر اساس لیست های هیوندای سانتافه 2018 در سایت ما ، قیمت متوسط ​​لیست 19،700 دلار است. قیمت ها از 15،500 تا 32،500 $ است و بسته به شرایط خودرو ، مسافت پیموده شده ، ویژگی ها و موقعیت مکانی متفاوت است.

 

آیا هیوندای سانتافه 2018 یک SUV دست دوم خوب است؟

این هیوندای یک SUV متوسط ​​و عالی است ، چه سانتافه سه ردیفی را انتخاب کنید یا سانتافه دو ردیفی.

 

دلایل مختلفی برای بررسی سانتافه 2018 وجود دارد:

 

پیش بینی عالی میزان اطمینان

برآورد مناسب مصرف سوخت برای کلاس

گزینه های موتور پرانرژی

هزینه های مالکیت کمتر از برخی از همکلاسی ها

برخی از اشکالات این هیوندای عبارتند از:

 

اتاق بار کمتر از بسیاری از رقبا

در بعضی مواقع سواری می تواند کمی محکم احساس شود

چرا می توانید به ما اعتماد کنید

هدف ما این است که اطلاعات لازم را برای ایجاد نسیم در خرید ماشین در اختیار شما قرار دهیم. در بررسی جامع هیوندای سانتافه ما همه آنچه را که باید در مورد این خودرو بدانید پیدا خواهید کرد. این داده های بتن (مانند رتبه بندی قابلیت اطمینان پیش بینی شده ، نتایج آزمایش تصادف و ابعاد فضای محموله) را با ارزیابی های حرفه ای از 57 منبع خودرو ترکیب می کند. این بررسی هیوندای سانتافه شامل تحقیقات قابل اجرا برای همه مدل های این نسل است که از سال های مدل 2013 تا 2019 ادامه داشته است.

 

ما از سال 2007 اتومبیل ها را بررسی کرده ایم و تیم بهترین اتومبیل های ما بیش از 75 سال تجربه ترکیبی از خودرو دارد. ما همچنین بهترین خودروها را به ازای پول ، بهترین ماشین ها را برای خانواده ها و بهترین مارک های وسایل نقلیه را به صورت سالانه اهدا می کنیم. برای اطمینان از بی طرفی ما ، شخص ثالث تبلیغات ما را انجام می دهد و ما هدایای گران قیمت را از طرف خودروسازان قبول نمی کنیم.

 

هیوندای سانتافه 2018 چقدر است؟

بر اساس لیست های هیوندای سانتافه 2018 در سایت ما ، قیمت متوسط ​​لیست 19،700 دلار است. قیمت ها از 15،500 تا 32،500 $ است و بسته به شرایط خودرو ، مسافت پیموده شده ، ویژگی ها و موقعیت مکانی متفاوت است.

 

آیا می خواهید ماشین فعلی خود را معامله کنید یا بفروشید؟ یک پیشنهاد فوری نقدی دریافت کنید که می تواند برای خرید ماشین بعدی شما استفاده شود.

 

بهترین معاملات خودروهای دست دوم را مشاهده کنید »

هزینه مالکیت هیوندای سانتافه 2018 چقدر است؟

پیش بینی شده است که هزینه های پنج ساله سانتافه 2018 برای سوخت ، بیمه ، تعمیرات و نگهداری حدود 25420 دلار یا 5،084 دلار در سال باشد. این موی متوسط ​​برای کلاس SUV متوسط ​​است.

 

هزینه بیمه هیوندای سانتافه چقدر است؟

هزینه بیمه یک هیوندای سانتافه به عوامل مختلفی از جمله کسر هزینه شما ، سطح پوشش مورد نظر شما و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت. سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی ، امتیاز اعتبار و سوابق رانندگی نیز می تواند در نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. برای یافتن بهترین بیمه نامه برای شما ، به راهنمای بیمه اتومبیل ما مراجعه کنید.

 

آیا خرید سانتافه دست دوم یا جدید بهتر است؟

هیوندای سانتافه دو ردیفه را دوباره طراحی کرد (و Sport را از نام آن حذف کرد) برای سال 2019 ، چندین ویژگی ایمنی جدید ، CarPlay استاندارد اپل ، بدنه بلندتر و عناصر بیرونی را دوباره به آن بخشید. تغییرات کمی در سانتافه سه ردیفی ایجاد شد که اکنون Santa Fe XL نامیده می شود. خریداران علاقه مند به نسخه دو ردیف ممکن است از به روزرسانی های جدید هیوندای سانتافه لذت ببرند ، در حالی که کسانی که به این سه ردیف نگاه می کنند احتمالاً پس انداز می کنند و یک وسیله نقلیه تقریباً یکسان با مدل قدیمی دریافت می کنند.

 

درباره سانتافه جدید بخوانید »

 

هیوندای سانتافه را برای سال 2013 دوباره طراحی کرد. مدل های 2017 با به دست آوردن سبک جدید خارجی ، ویژگی های ایمنی بیشتر و صفحه لمسی استاندارد بزرگتر (5 اینچ در اسپرت و 7 اینچ در سانتافه سه ردیف) تازه سازی کردند. برای سال 2018 هیچ تغییر عمده ای رخ نداد ، بنابراین ممکن است یک مدل قدیمی شما را با یک مدل جدید تنظیم کند اما با هزینه کمتری.

 

سانتافه 2017 ، 2018 و 2019 را مقایسه کنید »

 

مشاهده بهترین معاملات اتومبیل جدید »

 

مشاهده بهترین معاملات اجاره اتومبیل جدید »

 

سانتافه 2018 چقدر قابل اعتماد است؟

سانتافه 2018 دارای درجه اطمینان قابل پیش بینی پیشرو در کلاس 4.5 از 5 از J.D. Power است.

 

بیشتر بخوانید درباره قابلیت اطمینان سانتافه »

 

هیوندای سانتافه 2018 به یاد می آورد

از زمان نوشتن این مقاله ، سه مورد فراخوان ایمنی برای سانتافه اسپورت 2018 و یک مورد یادآوری برای سانتافه وجود دارد:

 

فرمان ممکن است از ستون فرمان جدا شود

کیسه های هوا در هنگام تصادف ممکن است به درستی باد نکنند

فنرهای کویل ممکن است باعث شکستگی و سوراخ شدن لاستیک شود

قبل از خرید هر وسیله نقلیه دست دوم ، اطمینان حاصل کنید که همه فراخوان ها رفع شده است.

 

اطلاعات بیشتر در مورد فراخوانهای ایمنی هیوندای سانتافه را ببینید »

کدام تر و تمیز هیوندای سانتافه دست دوم برای من مناسب است؟

هیوندای این SUV را در دو سبک بدنه سانتافه اسپرت دو ردیف ، پنج صندلی و سانتافه سه ردیف ، هفت صندلی ارائه می دهد. Santa Fe Sport در سه سطح Base ، 2.0T و 2.0T Ultimate ارائه می شود. سانتافه همچنین در سه سطح اصلاح می شود: SE ، SE Ultimate و Limited Ultimate. محرک چهار چرخ در هر تریم موجود است.

 

هیوندای سانتافه اسپرت پایه انتخاب خوبی است. این مجهز نیست ، اما با بسته های متعدد موجود ، یافتن آن با تجهیزات مورد نظر دشوار نیست. بسته Value به یک صفحه لمسی 7 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، رادیوی ماهواره ای ، ورودی بدون کلید مجوز ، شروع دکمه ، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه ای ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم نیرو و صندلی های جلو گرم اضافه می کند.

 

بسته Premium از تمام مزایای آن به علاوه روفرشی چرمی ، صندلی های کشویی ردیف دوم ، فرمان چرمی ، بالابر برقی بدون دست ، نظارت بر نقاط کور ، هشدار عبور متقابل عقب و کمک تغییر خط برخوردار است.

 

بسته Tech دو بسته دیگر را به همراه یک صفحه لمسی 8 اینچی ، یک سیستم ناوبری ، استریوی ممتاز Infinity ، یک دوربین پارک با نمای فراگیر ، سنسورهای پارک عقب ، صندلی های جلوی تهویه دار ، صندلی های عقب گرم شونده ، فرمان گرم شونده ، و یک سانروف پانوراما

 

تمام سطوح تر و تمیز Ultimate با چندین ویژگی ایمنی مانند چراغ های جلو اتوماتیک ، چراغ های جلو تطبیقی ​​، هشدار خروج از خط ، ترمز اضطراری خودکار ، تشخیص عابر پیاده و کروز کنترل تطبیقی ​​در دسترس است.

 

هیوندای سانتافه اسپورت: هیوندای سانتافه اسپرت پایه دارای موتور 185 سیلندر چهار سیلندر ، صفحه لمسی 5 اینچی ، بلوتوث ، پورت USB و دوربین دید عقب است.

هیوندای سانتافه اسپورت 2.0 تی: سانتافه اسپورت 2.0 تی دارای یک موتور توربوشارژ 240 اسب بخار است. همچنین محتویات بسته Premium ، که در بالا توضیح داده شده است ، اضافه می شود.

هیوندای سانتافه Sport 2.0T Ultimate: تریم Sport Ultimate دارای بسته Tech به عنوان تجهیزات استاندارد است.

هیوندای سانتافه SE: سانتافه SE دارای ردیف سوم صندلی ها و موتور V6 با قدرت 290 اسب بخار است. به غیر از آن ، از ویژگی های کنترل دوگانه اتوماتیک منطقه ای و ارتقا the اطلاعات و سرگرمی در بسته Value - یک صفحه لمسی 7 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، سیستم ارتباط از راه دور Blue Link و رادیو ماهواره ای است. بسته Premium در دسترس است که بسیاری از ویژگی های مشابه Sport Sport Premium را ارائه می دهد.

Hyundai Santa Fe SE Ultimate: Santa Fe Ultimate تمام مطالب بسته Tech را اضافه می کند.

هیوندای سانتافه SE Limited Ultimate: تر و تمیزترین مدل Limited Ultimate دارای صندلی های کاپیتان ردیف دوم است که ظرفیت نشستن را به 6 صندلی کاهش می دهد.

مشخصات و مشخصات Hyundai Santa Fe 2018 را ببینید »

گارانتی تصدیق شده قبلی هیوندای چه مواردی را پوشش می دهد؟

هیوندای برنامه ای تصدیق شده از قبل متعلق به خودروهای پنج ساله یا کمتر و کمتر از 60،000 مایل را ارائه می دهد. شرایط تعیین شده توسط تاریخ فروش اولیه خودرو تعیین می شود. وسایل نقلیه متعلق به هیوندای باقیمانده متعادل مانده ضمانت پیشرانه 10 ساله / 100000 مایل اصلی اتومبیل جدید و همچنین باقیمانده ضمانت جامع پنج ساله / 60.000 مایل را دریافت می کنند. خودروهای CPO هیوندای باید از بازرسی 173 نقطه ای عبور کنند. مزایای اضافی مانند یدک کش ، کمک جاده ای و بازپرداخت اتومبیل اجاره ای ممکن است در دسترس باشد ، بنابراین صفحه گارانتی هیوندای را با دقت بخوانید.

 

طبق تجزیه و تحلیل ما ، هیوندای یکی از بهترین برنامه های CPO را در بین تولیدکنندگان خودروهای مقرون به صرفه دارد. فقط کیا ، بیوک و میتسوبیشی برنامه های بهتری دارند.

 

مشاهده بهترین برنامه های CPO »

 

سانتافه چقدر ایمن است؟

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه این وسیله نقلیه را به عنوان Top Safety Pick + برگزیده و به آن بالاترین رتبه خوب در پنج تست تصادف و دومین رتبه بالاترین رتبه قابل قبول در آزمون جلو همپوشانی کوچک سمت مسافر را داده است. سانتافه بسته به نوع مجهز بودن ، امتیاز خوبی را از رتبه خوب به ضعیف دریافت می کند که چراغ های جلو جاده را به خوبی روشن می کنند. مدل های مجهز مناسب برای جلوگیری از تصادف در جلو بالاترین امتیاز Superior را کسب کردند.

 

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به سانتافه اسپورت 5 سرنشین امتیاز کلی 5 از پنج ستاره را داده است که در تست تصادف از جلو و پهلو دارای پنج ستاره و در آزمون دور زدن چهار ستاره است. سانتافه سه ردیفه دارای همان امتیازات بود ، با این تفاوت که در آزمایش تصادف از جلو چهار ستاره دریافت کرد.

 

ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:

 

دوربین دید عقب

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

 

نظارت بر نقاط کور

هشدار ترافیک متقاطع عقب

کمک تغییر خط

سنسورهای پارک عقب

تشخیص عابر پیاده

ترمز اضطراری اتوماتیک

پرتوهای اتوماتیک

چراغهای جلو تطبیقی

هشدار خروج از خط

کروز کنترل تطبیقی

نمرات ایمنی سانتافه را ببینید »

 

هیوندای سانتافه 2018 در مقابل مسابقه

کدام یک بهتر است: هیوندای سانتافه 2018 یا تویوتا هایلندر 2018؟

تویوتا هایلندر 2018 یک SUV متوسط ​​و عالی است که دارای لیست سخاوتمندانه ای از ویژگی های استاندارد ایمنی و کابین ممتاز و همچنین حداکثر ظرفیت بار کمی بالاتر از سانتافه است. همچنین می تواند تا هشت صندلی داشته باشد - یکی بیشتر از سانتافه هفت سرنشین.

 

البته چند نکته منفی هم دارد. موتور پایه چهار سیلندر تویوتا در برخی شرایط احساس کمبود نیرو می کند ، هرچند که با V6 در دسترس است که از مقاومت بیشتری برخوردار است. Highlander اپل CarPlay یا Android Auto را ارائه نمی دهد. کج شدن بیشتر مقیاس ها به سمت هیوندای ، میزان اطمینان قابل پیش بینی بهتر و قیمت متوسط ​​پایین آن است. با خرید سانتافه به طور متوسط ​​در مقایسه با تویوتا حدود 12700 دلار پس انداز خواهید کرد.


تاریخ خبر : 1400/05/01