25 روش برای فروش اینترنتی


افزایش فروش آنلاین هدف اصلی بی شماری از مشاغل بزرگ و کوچک است. خواه یک تجارت خرده فروشی مادر و پاپ داشته باشید

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی بی شماری از مشاغل بزرگ و کوچک است. خواه یک تجارت خرده فروشی مادر و پاپ داشته باشید یا در یک غول تجارت الکترونیکی گسترده مانند آمازون کار کنید ، افزایش فروش از طریق کانال های آنلاین کمی شبیه به اعتصاب است - بسیار آسان تر از آن است که در واقع است.

خوشبختانه ده ها روش وجود دارد که می توانید فروش بیشتری را به صورت آنلاین انجام دهید ، بسیاری از آنها را می توانید بلافاصله اجرا کنید. برخی از این نکات بر روی استراتژیهای خاصی تمرکز دارد که می توانید آنها را اجرا کنید ، در حالی که برخی دیگر تعمیم یافته است. در این پست ، ما 25 استراتژی از این دست را بررسی خواهیم کرد ، بنابراین چه کالاهای فیزیکی بفروشید و چه یک تجارت مبتنی بر خدمات را اداره کنید ، در اینجا 25 روش عملی ارائه شده است که می توانید برای افزایش عملکرد فروش آنلاین استفاده کنید.

آیا برای فروش آنلاین بیشتر از هر زمان دیگری آماده هستید؟ راهنمای رایگان ما برای خرید Google را بارگیری کنید و از امروز مشتریان جدید را شروع کنید!

  1. در کپی فروش صادق باشید

این ممکن است به نظر دردناک بدیهی باشد ، اما برای من شگفت آور است که چگونه بسیاری از سایت ها چک می کنند که محصولاتشان نمی توانند پول نقد کنند. صداقت در کپی شما نه تنها برای اعتبار کسب و کار شما بسیار مهم است ، بلکه باعث تقویت و اعتماد به نام تجاری شما می شود. ادعاهایی را مطرح نکنید که نمی توانید اثبات کنید و از اغراق به آرامی استفاده نکنید - مصرف کنندگان امروز نسبت به بازاریابی BS حساسیت بالایی دارند ، بنابراین در همه نسخه های فروش خود ، از صفحه اصلی خود تا کمپین های ایمیل خود صادق ، سرراست و قابل دسترسی باشید.

این آگهی PETA در سال 2013 توسط ادار uns استاندارد تبلیغات به دلیل ادعاهای بی اساس از بیلبوردهای كشور انگلیس كشیده شد.

این اصل در مورد چگونگی موقعیت خود به عنوان یک تجارت نیز صدق می کند. تا به حال با سایتی روبرو شده اید که به وضوح توسط یک یا دو نفر اداره می شود ، اما ویژگی هایی که برای یک شرکت سازمانی چند ملیتی مناسب تر است ، کپی می شود؟ این روش نه تنها احمقانه به نظر می رسد ، بلکه به اعتبار برند شما آسیب می رساند. اگر یک شرکت کوچک هستید ، به آن افتخار کنید و در این مورد پیش قدم باشید - بسیاری از مصرف کنندگان دقیقاً به دلیل خدمات شخصی و شخصی تری که می توانند ارائه دهند ، به مشاغل کوچکتر روی می آورند. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.

  1. با تبلیغات افزودنی کلیک های تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید

اگر چیزهایی را به صورت آنلاین می فروشید ، برنامه های افزودنی تبلیغاتی بدون هیچ مشکلی هستند - این ویژگی (هم در AdWords و هم در Bing موجود است) به شما امکان می دهد با مکان های بیشتر کلیک ، تبلیغ خود را بزرگتر کنید. و هزینه اضافی ندارد! و این نرخ کلیک تبلیغات شما را افزایش می دهد! شگفت آور ، درست است؟

در مثال بالا ، پیوندهای "عینک آفتابی مردانه" و "عینک آفتابی زنانه" به افرادی که به دنبال خرید یک جفت جدید از دو مکان اضافی Ray-Ban هستند ، می توانند کلیک کنند. با این کار مشتری بالقوه یک گام صرفه جویی می شود و یافتن دقیقاً خواسته های او آسان تر و سریعتر می شود (بنابراین آنها به جای رقیب به سایت شما می روند).

  1. توصیفات مشتری و علائم اعتماد را به نمایش بگذارید

در فضای رسانه های اجتماعی امروز ، بازخورد مشتری هرگز مهمتر نبوده است. خوشبختانه ، این بدان معنی است که مشتریان راضی شما می توانند یکی از با ارزش ترین سلاح ها را در زرادخانه خود - توصیفات - در اختیار شما قرار دهند.

 

سپاهیان از مشتریان راضی به طور قابل توجهی حتی از بهترین نسخه چاپ شده در فروش نیز تأثیرگذارتر هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که توصیفات و بررسی های تبلیغاتی از طرف تبلیغ کنندگان تبلیغات تجاری هاردکور خود را ارائه می دهید که در مورد چگونگی فوق العاده بودن شما هشدار می دهند. این موارد ممکن است در صفحات محصول ، صفحه های فرود ، صفحه قیمت گذاری ، حتی صفحه اصلی شما نشان داده شوند. برای اطلاعات بیشتر ، پست من را در مورد قدرت توصیفات مشتری بررسی کنید.

به همین ترتیب ، درج سیگنال های اعتماد می تواند یک روش عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد ، زیرا درک مطلوبی از نام تجاری شما را در ذهن مشتری ایجاد می کند و می تواند به طور بالقوه بر پیشگیری از تردیدها غلبه کند. اگر کسب و کار شما دارای اعتبار رسمی حرفه ای است (حتی چیزی به عنوان روال معمول به عنوان گواهینامه Better Business Bureau یا عضویت در اتاق بازرگانی محلی شما) ، این علائم اعتماد را در سایت خود قرار دهید. اگر لیست چشمگیری از مشتریان راضی دارید ، اطمینان حاصل کنید که چشم اندازهای شما در مورد آن اطلاعات دارند.

4- احساس اضطرار ایجاد کنید

صادقانه و شفاف بودن در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید مهم است ، اما هیچ قانونی برای ایجاد احساس فوریت وجود ندارد که متقاعد کردن چشم اندازهای خرید از شما در حال حاضر باشد.

) برای جلب چشم انداز محصولی با نسخه محدود بسازید ، شاید بتوانید به مشتریانی که بلافاصله متعهد به خرید هستند ، مانند حمل و نقل رایگان یا تخفیف ، انگیزه مالی ارائه دهید.

در AdWords ، می توانید از تنظیم کننده های تبلیغات برای نمایش شمارش معکوس برای یک پیشنهاد فصلی یا فروش با زمان محدود استفاده کنید:

 

با وجود این که این کار را انتخاب کنید ، ایجاد احساس فوریت راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین است.

  1. ضمانت بازگشت پول ضد گلوله را ارائه دهید

اغلب اوقات ، یکی از مهمترین عوامل در تصمیم گیری مصرف کننده برای نخریدن چیزی ، ریسک گریزی است - تمایل به جلوگیری از ضرر احتمالی. در بیشتر مواقع ، این خطر درک شده یک خطر مالی است. چرا کسی باید محصولات شما را بخرد؟ اگر آنها کار نمی کنند یا مشتری آنها را دوست ندارد چه؟ حتی خریدهای کوچک می توانند خطر "پشیمانی خریدار" را به همراه داشته باشند ، بنابراین از همان ابتدا با ارائه ضمانت بازگشت پول ضد گلوله بر این اعتراض غلبه کنید.

هرچه ریسک بیشتری را از تصمیم احتمالی بردارید ، احتمال خرید آنها از شما بیشتر است ، بنابراین هر چیزی را که می تواند خریدها را از شما منصرف کند ، از بین ببرید.

 

  1. گزینه های کمتری را ارائه دهید

از نظر بسیاری از مشاغل ، این مفهوم به راحتی تصور نمی شود. مطمئناً ارائه محصولات بیشتر راهی عالی برای افزایش فروش است! خوب ، لزوماً نیست. در حقیقت ، در بسیاری از موارد ، تنوع بیشتر در انتخاب می تواند منجر به عدم تصمیم گیری از سوی چشم انداز شود ، که به نوبه خود منجر به از دست دادن فروش می شود.

اگر طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار دارید ، ساختار سایت یا صفحات محصول خود را به گونه ای در نظر بگیرید که تا حد امکان انتخاب کمتری به بازدیدکنندگان ارائه دهد. این مسئله احتمال غرق شدن بازدید کننده توسط ده ها محصول مختلف را کاهش می دهد. این امر می تواند با قرار دادن محصولات شما در دسته های باریک فزاینده انجام شود (یک امتیاز اضافی که به بازدیدکنندگان راحتی بیشتری برای یافتن دقیقاً آنچه که به دنبال آن هستند را ارائه می دهد) ، یا می توانید بر تعداد کمتری از محصولات فردی تأکید بیشتری داشته باشید. در هر صورت ، به یاد داشته باشید که هرچه گزینه های بیشتری ارائه دهید ، احتمال بازگشت مشتری و رفتن به جای دیگر بیشتر است.

مخاطبان جذاب را در فیس بوک هدف قرار دهید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش آنلاین استفاده از داده هایی است که در مورد مشتریان فعلی خود برای یافتن افرادی مانند آنها دارید. فیس بوک به شما امکان می دهد این کار را از طریق هدف قرار دادن مخاطبان مشابه انجام دهید.

 

مخاطبان جذاب در فیس بوک در واقع کاربرانی در فیس بوک هستند که ویژگی ها و رفتارهایشان را با مشتری در پایگاه داده شما به اشتراک می گذارند. شما داده های خود را در فیس بوک بارگذاری می کنید ، سپس اطلاعات خود (و اطلاعات کارگزاران داده شخص ثالث) را برای ایجاد مطابقت با معیارهایی که تعیین می کنید ، ارجاع می دهد. همچنین می توانید از پیکسل ردیابی و داده های نصب شده برنامه برای کمک به شما در ایجاد مخاطبان زیبا استفاده کنید. این یک روش عالی برای ایجاد داده های مربوط به مشتریان فعلی شما برای شماست ، زیرا در واقع به شما امکان می دهد با کمترین تلاش ، میزان دسترسی خود را بسیار گسترش دهید و از تبلیغات کاملاً هدفمند برای جلب کاربران فیس بوک که شباهت زیادی به مشتریان فعلی شما دارند ، استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان شبیه به این پست وبلاگ در مورد هدف قرار دادن تبلیغات فیس بوک را بررسی کنید.

  1. اصطکاک را در فرآیند پرداخت کاهش دهید

به گفته بیزینس اینسایدر ، کالاهای آنلاین به ارزش تقریبی 4 تریلیون دلار فقط در سال گذشته در سبدهای خرید ناقص رها شده اند که 63٪ آن به طور بالقوه قابل بازیابی است. این یک آمار واقعاً انداختن فک است و مشخص می کند که مهمترین نکته برای ناخن کشیدن روند پرداخت شماست.

 

مشابه نکته بالا در مورد تجربه کاربر ، کاهش اصطکاک در روند پرداخت شما می تواند تأثیر باورنکردنی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد. همانطور که استفاده و پیمایش سایت شما را برای بازدیدکنندگان به آسانی امکان پذیر می کند ، خرید واقعی آنچه را که می فروشید نیز برای آنها آسان تر می کند.

مراحل غیرضروری در روند پرداخت خود را که می تواند چشم انداز را از تبدیل منصرف کند ، حذف کنید. قسمتهای غیرضروری را در فرم ها رد کنید. وقت آنها را تمام نکنید و کاری کنید که آنها از ابتدا شروع کنند. در اینجا چند نکته بیشتر در مورد مبارزه با رها کردن سبد خرید آورده شده است.

  1. تا آنجا که ممکن است گزینه های پرداخت را فراهم کنید

خوب ، بنابراین کسب و کار شما کارت اعتباری می گیرد. پرداخت های Google Wallet چطور؟ یا ApplePay؟ استریپ چطور؟ ما پرداخت می کنیم؟

 

مصرف کنندگان از نظر نحوه پرداخت واقعی کالاها و خدمات بیش از هر زمان دیگری حق انتخاب دارند و همه ترجیح نمی دهند از American Express استفاده کنند. با ارائه گزینه های پرداخت بیشتر ، از جمله خدمات جدیدتر که به طور فزاینده ای در تلفن همراه محبوب می شوند ، به شما امکان می دهد پول خود را به شما بدهند. مطمئناً ، می تواند برای بهینه سازی سایت شما (و روند پرداخت ، همانطور که در بالا بحث کردیم) برای ایجاد همه این گزینه ها دردسر ساز شود ، اما انجام این کار راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین است ، به ویژه اگر سایت شما از نظر تلفن همراه زیاد باشد.

  1. در تصاویر با کیفیت محصول سرمایه گذاری کنید

شواهد قانع کننده ای وجود دارد که نشان می دهد غذای خوب ارائه شده در واقع طعم و مزه بهتری نسبت به ظروف روکش دار دارد. با توجه به اهمیت ظاهر در رابطه با نحوه درک ما از چیزها (از جمله افراد دیگر) ، دلیل بر این است که سرمایه گذاری در عکاسی با کیفیت محصول تأثیر مشابهی در بازدیدکنندگان سایت شما خواهد داشت.

 

صرف نظر از آنچه می فروشید ، تصاویر با کیفیتی از محصولات خود داشته باشید - بدون عکس کوچک یا عکس کم نور در اتاق نگهداری از شما. همچنین حتماً طیف وسیعی از تصاویر را شامل شوید. به نظر می رسد اضافه کردن عکس هایی از محصولات شما از هر زاویه قابل تصوری بیش از حد مجاز باشد ، اما آن را امتحان کنید. مردم دوست دارند قبل از خرید ، به ویژه از طریق آنلاین ، لاستیک های ضرب المثل یک محصول را لگد بزنند.

  1. از صفحات فرود خود خلاص شوید

ما قبلاً به این استراتژی اشاره کرده ایم ، و معمولاً بیش از چند ابرو برای کمترین چیزی ایجاد می کند. با این حال ، ما برای حذف غیرضروری صفحات هدف طرفداری نمی کنیم ، بلکه بهینه سازی تبلیغات آنلاین شما برای همسویی با تعداد زیادی از مصرف کنندگان در وب و خرید آنلاین است.

 

کمپین های فقط تماس در فیس بوک و AdWords یک نمونه عالی از وضعیتی است که در آن حذف صفحه فرود سنتی کاملاً منطقی است. اکثر افراد نمی خواهند چند دقیقه را با مرور صفحات در دستگاه تلفن همراه خود بگذرانند - آنها فقط می خواهند با کسب و کار شما در ارتباط باشند.

با استفاده از تبلیغات فقط تماس ، دسترسی به مشاغل خود را برای چشم انداز آسان تر می کنید ، یکی از مراحل فوری فروش آنلاین کلاسیک را به طور کامل حذف می کنید و به طور بالقوه می توانید حجم تماس با کسب و کار خود را افزایش دهید - یکی از این موارد با ارزش ترین منابع منجر به بسیاری از مشاغل. افرادی که با شما تماس می گیرند عملاً التماس می کنند که چیزی به آنها بفروشید.

  1. Gmail Adsرا امتحان کنید

یا نکنید ... تبلیغات Gmail از بین می رود. :(

پس از سالها ورود و خارج شدن از نسخه بتا ، Gmail Ads در نهایت برای همه در دسترس است. این یک روش هیجان انگیز برای دستیابی به چشم اندازها و افزایش فروش است.

 

اگر قبلاً هنگام جستجوی مشتری به مشتری خود دسترسی پیدا می کنید و هنگام جستجوی مطالب اجتماعی ، چرا مایل نیستید که در صندوق ورودی خود نیز به او ضربه بزنید؟ یکی از م mostثرترین روشهای استفاده از Gmail Ads ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقیب است. افرادی که در بازار محصولات رقبای شما هستند در حال دریافت نامه های الکترونیکی از رقبای شما هستند که شرایط نام تجاری آنها را ذکر می کند. با هدف قرار دادن همان اصطلاحات می توانید در صندوق ورودی آنها ظاهر شوید و امیدوارم نظر آنها را تغییر دهید.

  1. پیام رسانی را در سرتاسر کمپین ها و سایت خود ثابت نگه دارید

تا به حال روی تبلیغات PPC کلیک کرده اید که توجه شما را به خود جلب کرده است ، اما فقط به یک صفحه فرود بی ربط (بد) یا صفحه اصلی سایت (بدتر) منتقل شده است؟ آیا در نهایت هر آنچه را که به دنبال آن بودید از آن سایت خریداری کردید؟ احتمالا نه.

 

یک تبلیغ نمایشی برای Air Canada و همراه آن

صفحه فرود

 

اگر کاربری تبلیغات یک محصول یا خدمات خاص را کلیک کند ، صفحه ای که در آن قرار گرفته است باید مربوط به آن محصول یا خدمات خاص باشد - نه یک دسته مرتبط ، نه یک پیشنهاد ویژه برای محصول دیگر ، بلکه برای آن محصول خاص. مطمئن شوید که پیام شما در PPC و کمپین های اجتماعی پولی و صفحات مرتبط با آنها مرتبط است ، بنابراین کلیک های تبلیغاتی در واقع به فروش تبدیل می شوند.

  1. به هر سال پاسخ دهید و به هر اعتراضی در نسخه خود رسیدگی کنید

یکی از خطرناکترین خطاهایی که می توانید هنگام فروش آنلاین به آن وارد شوید ، فرض بردن در مورد دانش مشتریان احتمالی شما در مورد محصول ، خدمات یا حتی بازارتان است. بسیاری از شرکت ها به اشتباه اعتقاد دارند که مشتریانشان بیشتر از آنچه که می فروشند می دانند و این منجر به سوالات بی پاسخ یا اعتراضی می شود که پرداختن به آنها ناموفق است - هر دو می توانند به فروش آسیب برسانند.

هر سوالی را که احتمالاً درباره محصول خود فکر می کنید در نظر بگیرید و در نسخه خود در صفحات محصول به آن پاسخ دهید. به همین ترتیب ، در مورد هرگونه اعتراض احتمالی که ممکن است یک پیشنهاد در مورد پیشنهاد شما داشته باشد ، فکر کنید و پیشاپیش بر آن غلبه کنید. این ممکن است غیرعملی به نظر برسد ، اما به یاد داشته باشید ، شما با اطلاعات غیرضروری بمباران نمی کنید - دقیقاً آنچه را که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارند به آنها می دهید. این روش همچنین یک تمرین عالی برای نوشتن کپی فشرده ، واضح و مختصر است. اگر نگران هستید که نسخه زیادی وجود دارد ، همیشه می توانید آن را کوتاه کنید. فقط تمرکز خود را بر مشتری و چگونگی سود دهی او بگذارید ، نه اینکه چرا شرکت شما بسیار جذاب است.

  1. هرچه ممکن است به صورت رایگان دور کنید

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و هرچه بیشتر به شما رایگان هدیه دهید ، مشتریان آینده نگر تر از شما و نام تجاری شما درک می کنند ، که می تواند منجر به فروش آنلاین بیشتر شود.

 

عالی!

به پیشنهادات فعلی خود نگاه کنید. آیا می توانید چیزی را به صورت رایگان هدیه دهید؟ اگر مانند ما در تجارت نرم افزار باشید ، ارائه آزمایشات رایگان و بدون تعهد از نرم افزار شما آسان است. حتی اگر اینگونه نباشید ، به همین راحتی می توانید نمونه گیرنده ، عضویت آزمایشی ، پیشنهادات دو به یک و سایر مشوق های مبتنی بر پاداش را بدهید. هدیه دادن چیزهای رایگان فقط یک روش عالی برای بهبود درک مردم از کسب و کار شما نیست ، بلکه یک روش عالی برای معرفی محصولات ضروری و وسوسه آنها برای خرید بیشتر است.

  1. مشخصات دقیق خریدار را ایجاد و هدف قرار دهید

من می خواهم پیش بروم و فرض کنم که شما در حال حاضر ایجاد شخصیت خریدار هستید (زیرا اگر اینگونه نباشید ، واقعاً به مشکل برمی خورید) ، اما من قصد دارم شما را به چالش بکشم تا حتی جزئیات بیشتری نسبت به آنچه در اختیار شماست داشته باشید. در گذشته.

اگر تا به حال به گزینه های هدف گیری در دسترس تبلیغ کنندگان فیس بوک نگاه کرده باشید ، ممکن است جزئیات شگفت انگیزی را ببینید که می توانید کاربران را در فیس بوک هدف قرار دهید - تبلیغ کنندگان می توانند کاربران را بر اساس متر مربع خانه خود ، دانشگاهی که از آن کسب کرده اند ، هدف قرار دهند. مدرک تحصیلی آنها ، و حتی جایی که آنها قصد رفتن برای تعطیلات بعدی خود را دارند (همانطور که مارگوت در پست جذاب خود در مورد مخاطبان فیس بوک بسیار شگفت انگیز نشان داد).

بدیهی است که این درجه از ویژگی ها ممکن است برای خریدار شما کمی بیش از حد مجاز باشد ، اما هرچه مشتریان ایده آل خود را "بهتر" بشناسید ، احتمال واکنش آنها به پیام های دقیق طراحی شده متناسب با زندگی آنها بیشتر است. برای ایجاد مشخصات خریدار با جزئیات بیشتر از گذشته ، خود را تحت فشار قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روند ، به راهنمای دقیق من در ایجاد شخصیت خریدار مراجعه کنید.

  1. قیمت گذاری لایه ای را اجرا کنید

وقتی به رستوران می روید ، احتمال اینکه یکی از غذاهای با قیمت متوسط ​​را انتخاب کنید بسیار خوب است. این بدان دلیل است که بسیاری از رستوران ها با استفاده از روانشناسی افراد را به سمت وعده های غذایی میان رده سوق می دهند. ما اغلب از ارزانترین غذاها - و گرانترین ها - که باعث جذابیت بیشتر گزینه های طبقه متوسط ​​می شود ، خودداری خواهیم کرد. این روشی است که به عنوان "قیمت گذاری طعمه" شناخته می شود. برای افزایش فروش آنلاین با ساختارهای چند لایه ، می توان از همین اصل استفاده کرد.

 

با قرار دادن گزینه سوم "طعمه" در ساختار قیمت گذاری خود ، می توانید مردم را به سمت گزینه میانی سوق دهید - گزینه ای که واقعاً می خواهید آنها بخرند. مطمئناً ، بعضی از افراد به هر حال به دنبال گرانترین گزینه خواهند بود (که یک پاداش است ، از نظر درآمد) ، اما بیشتر آنها ناخودآگاه از طعمه جلوگیری می کنند و گزینه میان رده را انتخاب می کنند ، دقیقاً همان کاری که شما می خواهید انجام دهند.

بسیاری از شرکت ها از این اصل روانشناختی استفاده می کنند (که به آن "اثر غلبه نامتقارن" نیز می گویند) تا ما را وادار به خرید آنچه می خواهند ، کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گذاری طعمه ، این پست توسط نیل پاتل در MarketingLand را بررسی کنید.

  1. یک پیشنهاد Pop-Up Opt-In اضافه کنید تا آنها را از لبه فشار دهید

اگر به دنبال افزایش فروش در خرده فروشی هستید ، پتانسیل پیشنهادات انتخاب را نادیده نگیرید - اعلان هایی که مردم را به ثبت نام در خبرنامه ، لیست نامه های پستی یا برنامه های وفاداری شما ترغیب می کند. استفاده از پیشنهادات انتخاب نه تنها می تواند تعداد مخاطبین موجود در پایگاه داده شما را افزایش دهد (سرمایه اصلی در آینده برای بازاریابی ایمیل) ، بلکه فروش آنلاین را نیز در کوتاه مدت افزایش می دهد.

 

مشتریان احتمالی که در مورد خرید از شما حصار بسته اند ممکن است تحت تأثیر یک پیشنهاد انتخاب مناسب برای مثلا حمل و نقل رایگان یا 10٪ از سفارش اول خود قرار گیرند. حتی اگر آنها در آن زمان تصمیم به عدم خرید بگیرند ، اما برای پیشنهاد انتخاب شما ثبت نام کنند ، شما هنوز آنها را به پایگاه داده خود اضافه کرده اید و ممکن است برای تکمیل فروش بعداً برگردند.

هنگام راه اندازی پیشنهاد انتخاب ، حتماً هر عنصر را برای حداکثر بهینه سازی آزمایش کنید. عبارت کپی ، موقعیتی که در سایت شما نشان داده می شود و جریانی که بازدیدکنندگان از طریق آن هدایت می شوند را آزمایش کنید. A / B پیشنهادات مختلفی را آزمایش کنید و ببینید کدام یک از آنها تعداد بیشتری ثبت نام را انجام می دهند. در نظر بگیرید که پنجره بازشو با یک خروج از سایت ایجاد شود تا بازدیدکنندگان آن را دقیقاً قبل از شروع به دیدن صفحه ببینند. هرچه تعداد افرادی که برای خبرنامه یا برنامه وفاداری شما ثبت نام می کنند بیشتر باشد ، فروش بالقوه بیشتری می توانید در آینده انجام دهید.

  1. با بهینه سازی موبایل فروش آنلاین را افزایش دهید

تعداد مشاغل آنلاین با سایت های "موبایل" با طراحی ضعیف و بهینه سازی نشده بسیار شگفت انگیز است.

 

جستجوی تلفن همراه در حال حاضر حجم صفحه جستجو را لغو کرده است. اگر نمی خواهید فروش را روی میز بگذارید ، بسیار مهم است که سایت شما برای تلفن همراه بهینه شود - و نه صرفاً از منظر فنی.

خرید هرچه را که می فروشید برای بازدید کنندگان تلفن همراه تا حد ممکن آسان کنید. این ممکن است شامل یک بازنگری گسترده در روند پرداخت شما باشد (به نکته شماره 18 مراجعه کنید) ، یا طراحی و راه اندازی یک سایت کاملاً مجزا برای موبایل. سایت موبایل آمازون یک نمونه عالی از چگونگی انجام تجارت الکترونیکی تلفن همراه است (و بدون شک باید انجام شود) ، اما برای ایجاد یک تجربه جذاب و کاربرپسند برای بازدیدکنندگان در تلفن همراه ، نیازی به منابع آمازون ندارید.

 

پیمایش و تجربه کاربری از مهمترین عناصر یک تجربه خوب موبایل طراحی شده و بسیار بهینه شده است. برای بازدیدکنندگان دشوار است که آنچه را که می خواهند پیدا کنند - و خریداری می کنند ، به احتمال زیاد آنها سایت شما را به طور کامل کنار بگذارند و تجارت خود را به جای دیگری برسانند. صفحات باید تقریباً فوری بارگیری شوند و پیمایش منطقی باشد. اطلاعات بیش از حد را درخواست نکنید ، فقط حداقل مورد نیاز برای انجام فروش یا بازار فروش بعداً. به بازدیدکنندگان اجازه دهید بعداً حتی در دستگاه دیگری به سبد خرید خود برگردند. از بازدیدکنندگان موبایل انتظار نداشته باشید که در یک جلسه تبدیل شوند ، زیرا احتمالاً (تقریباً به طور قطع) این کار را نمی کنند - اما اگر این کار را برای آنها آسان کنید ممکن است بعداً تبدیل شوند.

به بازدیدکنندگان موبایل خود فکر کنید و هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا خرید آنها از شما در حالی که مسافرت هستند بی دردسر باشد.

  1. مشتریان جدید را با یک ایمیل پیگیری شگفت انگیز تحت تأثیر قرار دهید

متأسفانه ، تجربه مشتری به طور معمول برای بسیاری از مشاغل زمانی پایان می یابد که سرانجام پول مشتری را در اختیار بگیرند. این یک اشتباه وحشتناک برای حفظ مشتری است. برای افزایش حجم فروش آنلاین ، اطمینان حاصل کنید که برای مشتریان جدید یک روش پیگیری متفکر ، با ملاحظه و کاملاً مفید در نظر گرفته اید.

 

من به عنوان یک گیک هاردکور کامپیوتر ، همیشه از Newegg.com چیزهایی را سفارش می دهم - قطعات تعویض ، اجزای جدید و سایر چیزهای خوش مزه گیک. دلیل اینکه من سالها مشتری وفادار Newegg بوده ام فقط قیمت کالاها نیست (که بسیار رقابتی است) ، بلکه تمرکز بر خدمات مشتری و روند پیگیری Newegg است.

هر زمان که سفارشی انجام می دهم ، خلاصه ای از خرید خود را دریافت می کنم (از جمله اطلاعات پیگیری حیاتی ، بنابراین می توانم "تازه کردن" را در صفحه سفارش برای دیدن محل کار خود بزنم) ، همچنین اطلاعات مربوط به خدمات مشتری ، پیوند به محصولات مربوطه علاقه مند باشید ، و انواع منابع دیگر. از من خواسته می شود که درباره تجربه خود نظرات و نظرات خود را بگذارم ، اگر سوالی در مورد سفارش خود داشته باشم ، می توانم با یک شخص واقعی تماس بگیرم و حتی می توانم برای کاربران دیگری که قصد خرید هر آنچه را که من خرج کردم ، در مورد خرید خود بحث یا پاسخ دهم. به طور کلی ، این خیلی عالی است

تجربه خرید - به همین دلیل من سالهاست که سخت افزار خود را از Newegg خریداری می کنم.

مشتریان خود را به محض اینکه اطلاعات کارت اعتباری خود را به شما دادند فراموش نکنید. هرچه بعد از خرید چیزی بیشتر به آنها توجه کنید ، احتمالاً آنها به مبلغانی با نام تجاری وفادار تبدیل می شوند که نه تنها به مشتریان تکراری راضی تبدیل می شوند ، بلکه به دوستانشان (و خوانندگان وبلاگ) نیز می گویند چقدر عالی هستی هنگامی که مشتری چیزی را خریداری می کند ، چیزی را به صورت رایگان به او پیشنهاد دهید (به نکته شماره 11 مراجعه کنید). با آنها در شبکه های اجتماعی صحبت کنید (به زودی در مورد این موضوع صحبت کنید). برای آنها یک ایمیل پیگیری مفید و مفصل با انگیزه هایی برای خرید دوباره از آنها ارسال کنید. با این وجود این کار را انجام می دهید ، به مشتریان خود احساس می کنید مانند دانه های برف کوچک گرانبها هستند - به روابط فکر کنید ، نه به معاملات.

  1. پیشنهاد ارزش خود را میخ بزنید - و آن را فوراً آشکار کنید

بیش از حد بسیاری از شرکت ها با تمرکز بر روی خود فروش و اتلاف وقت را از دست می دهند. به یاد دارید که چگونه بحث کردیم که مردم نمی خواهند چیزهایی بخرند ، فقط مشکلات خود را حل می کنند؟ خوب ، یک واقعیت دردناک دیگر این است که مگر اینکه مشتریان شما بشارت دهندگان مارکی باشند که در مورد آنها صحبت کردیم ، اکثریت قریب به اتفاق آنها به شما یا شرکت شما اهمیتی نمی دهند - فقط این که محصولات یا خدمات شما زندگی آنها را بهتر خواهد کرد. به همین دلیل ارزش پیشنهادی شما باید در تمام ارتباطات بازاریابی و محتوای سایت شما در مرکز توجه قرار گیرد.

 

اساساً ، ارزش پیشنهادی شما دلیل اصلی خرید مشتری از شما است ، نه رقبا ، و وعده آینده ارزش را با سرمایه گذاری در هر آنچه می فروشید دریافت خواهید کرد. گزاره های ارزش را می توان به سه حوزه اصلی تقسیم کرد:

  • ارتباط: چگونه محصول / خدمات شما مشکلات مشتریان را حل می کند
  • مقدار قابل اندازه گیری: مزایای خاص محصول / خدمات شما را ارائه می دهد
  • تمایز دهنده: چرا مشتریان باید از شما خرید کنند و نه یک شرکت رقیب

وقتی یک پیشنهاد پیشنهادی را به این سه م componentsلفه تقسیم می کنید ، درک این که چرا این عناصر باید تقریباً همه چیز را در مورد پیام های بازاریابی و محتوای سایت شما از نسخه در صفحه اصلی تا محتوای کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل ، به راحتی مطلع شوند ، آسان می شود. چرا منحصراً بر این جنبه های محصولات خود تمرکز نمی کنید؟

نگاهی به نسخه صفحه مقصد ، وثیقه فروش و سایر مواد بازاریابی خود بیاندازید. آیا پیشنهاد ارزش بلافاصله آشکار است؟ در غیر این صورت ، وقت آن است که به صفحه نقاشی برگردید. هر آنچه که چشم انداز شما می بیند باید به نوعی به پیشنهاد ارزش شما بازگردد. هرچه ارزش درکی که می توانید در اطراف محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید بیشتر است ، فروش بیشتری نیز خواهید داشت.

  1. برای تبلیغات طنین اندازتر از صدای مشتری استفاده کنید

امیدوارم که شما در حال حاضر از PPC و برنامه های اجتماعی پرداختی برای گسترش دسترسی و یافتن مخاطبان جدید استفاده می کنید. با این حال ، زبانی که در کمپین های خود استفاده می کنید می تواند تأثیر بسزایی در نرخ تبدیل شما (و بنابراین فروش شما) بگذارد ، بنابراین نکته چهارم من استفاده از "صدای مشتری" در تبلیغات شما است - اما این به چه معناست؟ ؟

صدای مشتری یک تکنیک تحقیق در بازار است که کپی را با نیازها ، خواسته ها ، نقاط درد ، انتظارات و انزجارهای مصرف کننده ای که توسط آن پیام رسانی خاص هدف قرار گرفته هماهنگ می کند. این فرآیند اغلب شامل زبان و عباراتی است که توسط مشتریان در طی تحقیقات بازار و آزمایش گروه متمرکز استفاده می شود.

 

مثال بالا ، از شرکت نرم افزار حسابداری FreshBooks ، از صدای مشتری برای تأثیرگذاری عالی استفاده می کند. در طی تحقیقات بازار ، FreshBooks کشف کرد که بازار هدف آن (صاحبان مشاغل کوچک) حسابداری را دردناک و چالش برانگیز می داند ، بنابراین زبان استفاده شده توسط بازار هدف خود را در پیام رسانی خود گنجانده است.

این روش می تواند فوق العاده قدرتمند باشد ، زیرا شما برای رسیدن به مشتریان ایده آل خود از عبارت دقیق استفاده شده توسط مشتریان ایده آل خود استفاده می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ادغام این مورد در کمپین های خود ، این پست را در صدای مشتری بررسی کنید.

  1. بهترین مسیرهای اسناد و تبدیل خود را مشخص کنید

گاهی اوقات ، احساس می کنید که شما همه کارها را به درستی انجام می دهید ، فقط این که نرخ تبدیل خود را در مکانی بین "بدبخت" و "رقت انگیز" معلق می بینید. اغلب اوقات ، این هیچ ارتباطی با پیام رسانی یا موقعیت یابی تبلیغات شما ندارد (اگرچه پرداختن به آن از نزدیک ارزش دارد) ، بلکه درک نادرستی از زمان و مکان تبدیل است.

در صورت پایین آمدن نرخ تبدیل ، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید بررسی مدل های انتساب و مسیرهای تبدیل در Analytics است. ممکن است تعجب کنید که متوجه شوید قسمتهایی از استراتژی بازاریابی شما که به نظر می رسد سود ناگهانی تبدیل باشد ، در فروش آنلاین شما تأثیر زیادی دارد. به عنوان مثال ، شاید جستجوی ارگانیک کانال خوبی برای تبدیل به فروش نباشد ، اما افرادی که ابتدا شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا می کنند و سپس تبلیغات فیس بوک را مشاهده می کنند ، علاقه زیادی به تبدیل شدن به مشتری پرداخت دارند. در این صورت ، باید بازاریابی محتوا را دو برابر کنید و مقداری پول در بازاریابی مجدد فیس بوک نیز ریخته (به نکته شماره 1 ، در زیر مراجعه کنید).

  1. در واقع در رسانه های اجتماعی با چشم اندازهای خود صحبت کنید

مشارکت فعال با چشم اندازها از طریق رسانه های اجتماعی توسط بسیاری از مشاغل به عنوان یک ابزار بالقوه فروش نادیده گرفته می شود زیرا این تأثیر قابل توجهی بر فروش واقعی دارد - در حالی که این یکی از بهترین راه هایی است که می توانید آگاهی از برند ، رضایت مشتری را افزایش دهید ، و فروش.

 

زمانی را در نظر بگیرید که در یک شرکت توییت می کردید ، یا در صفحه فیس بوک یک مارک نظر دادید - و این شرکت در واقع شخصاً به شما پاسخ داده است. این چه تاثیری در برداشت شما از آن برند داشت؟ من شرط می بندم که به طور قابل توجهی مطلوب تر شود. ارائه پاسخ سریع و صادقانه به سالاتی که مشتریان بالقوه در مورد پیشنهادات شما دارند ، راهی عالی برای افزایش فروش است ، زیرا هرچه درک بیشتری از توجه شما به مشتریان بالقوه تصور شود ، احتمال تمایل افراد به خرید از شما بیشتر است. این امر همچنین منجر به بازخورد اجتماعی ناخواسته در بین خود کاربران می شود - نوعی از قرار گرفتن در معرض نام تجاری و "تبلیغات" شما فقط نمی توانید خریداری کنید (خوب ، به هر حال به نوعی مشروع به نظر نمی رسد).

  1. برای بستن معاملات بیشتر از بازاریابی مجدد استفاده کنید

مهم نیست که شما یک کمپین PPC یا یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک اجرا می کنید ، انجام هر ابتکار بازاریابی دیجیتال به زمان ، هزینه و تلاش نیاز دارد. اگر از بازاریابی مجدد استفاده نمی کنید ، اساساً در حال انجام خدمات بانکی برای مشتری های احتمالی هستید که بلافاصله تبدیل می کنند ، که تقریباً هرگز اتفاق نمی افتد (و دقیقاً به همان اندازه دیوانه است که به نظر می رسد).

 

خواه محتوای خود را بازاریابی مجدد کنید یا یک پیشنهاد فروش ویژه حساس به زمان ، بدون شک بازاریابی مجدد تنها موثرترین روش برای افزایش فروش آنلاین است. بازاریابی مجدد نه تنها برند شما را در راس ذهن مشتریان قرار می دهد ، بلکه فرصت های اضافی متعددی را برای تبدیل به مشتریان احتمالی فراهم می کند. با توجه به سفر مشتری اغلب شکسته ، که در حال حاضر معمولاً حداقل در یک یا دو روز و چندین دستگاه انجام می شود ، بازاریابی مجدد نیز با چگونگی ترجیح خریدهای امروزی خریداران همسو می شود - که هر کجا و هر زمان که تصمیم بگیرند

بازاریابی مجدد یک موضوع پیچیده و متنوع است که بسته به اینکه با جستجوی پولی یا اجتماعی بازاریابی بازاریابی مجدد می کنید ، یک موضوع پیچیده و متنوع است ، بنابراین از راهنمای کامل بهترین روش های بازاریابی مجدد AdWords و راهنمای کاملاً جالب بازاریابی مجدد فیس بوک بازدید کنید.

نحوه افزایش فروش آنلاین [خلاصه]

برای شروع بسته شدن فروش بیشتر آنلاین ، این 25 تاکتیک را امتحان کنید:

  1. برای بستن معاملات بیشتر از بازاریابی مجدد استفاده کنید
  2. در واقع در رسانه های اجتماعی با چشم اندازهای خود صحبت کنید
  3. بهترین مسیرهای اسناد و تبدیل خود را مشخص کنید

4- برای تبلیغات تبلیغاتی با طنین بیشتر از صدای مشتری استفاده کنید

  1. پیشنهاد ارزش خود را میخ بزنید - و آن را فوراً آشکار کنید
  2. مشتریان جدید را با یک ایمیل پیگیری شگفت انگیز تحت تأثیر قرار دهید
  3. با بهینه سازی موبایل فروش آنلاین را افزایش دهید
  4. یک پیشنهاد Pop-Up Opt-In اضافه کنید تا آنها را از لبه فشار دهید
  5. قیمت گذاری لایه ای را اجرا کنید
  6. شخصیت های دقیق خریدار را ایجاد و هدف قرار دهید
  7. هرچقدر ممکن است به صورت رایگان دور کنید
  8. به هر سال پاسخ دهید و به هر اعتراضی در نسخه خود رسیدگی کنید
  9. پیام رسانی را در سرتاسر کمپین ها و سایت خود ثابت نگه دارید
  10. به Gmail Ads امتحان کنید
  11. از صفحات فرود خود خلاص شوید
  12. روی تصاویر با کیفیت محصول سرمایه گذاری کنید
  13. تا آنجا که ممکن است گزینه های پرداخت را فراهم کنید
  14. اصطکاک را در فرآیند پرداخت کاهش دهید
  15. مخاطبان جذاب را در فیس بوک هدف قرار دهید
  16. گزینه های کمتری را ارائه دهید
  17. ضمانت بازگشت پول ضد گلوله را ارائه دهید

22- احساس اضطرار ایجاد کنید

  1. نشان دادن مشتری و علائم اعتماد
  2. با تبلیغات افزودنی کلیک های تبلیغاتی بیشتری دریافت کنید
  3. در کپی فروش صادق باشید


تاریخ خبر : 1400/04/30