4روش ارزان برای به روزرسانی آشپزخانه


اگر از کمدها ، میزهای و وسایل قدیمی خسته شده اید ، یک راه حل ساده وجود دارد. شما می توانید بدون نیاز به تغییر کامل و شروع از ابتدا ، ظاهری کاملاً جدید به آشپزخانه خود بدهید.

اگر مثل اکثر خانواده ها هستید که وقت زیادی را در آشپزخانه خود می گذرانید. آشپزخانه محل ملاقات خانواده ها است ، جایی که روز خود را  با صبحانه شروع می کنید و وعده های غذایی  ناهار و شام را نیز با خانوادهکنار هم هستید. پس زیبایی آشپز خانه ازاهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما به دنبال به روزرسانی ظاهر آشپزخانه خود هستید اما آماده انجام یک بازسازی طولانی و گران نیستید ، گزینه های ارزان تری برای در نظر گرفتن یک ظاهر جدید وجود دارد.

اگر از کمدها ، میزهای و وسایل قدیمی خسته شده اید ، یک راه حل ساده وجود دارد. شما می توانید بدون نیاز به تغییر کامل و شروع از ابتدا ، ظاهری کاملاً جدید به آشپزخانه خود بدهید. شما میتوانید با کمترین هزینه و با تغییر طرح  ورنگ ،عوض کردن دستگیره ها و یراق آلات و افزودن وسایل تزئینی مانند شلف های مختلف و یا لوسترهای  مدرن به آشپزخانه ای بدل کنید که عاشق آن باشید. بیایید به چند روش ارزان برای به روزرسانی آشپزخانه خود نگاهی بیندازیم ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید بدون تغییر در چارچوب اصلی ، ظاهر جدیدی به آشپزخانه خود بدهید.

 

رنگ کابینت

کابینت های قدیمی آشپزخانه می توانند ظاهری آشفته و منسوخ به آشپزخانه شما بدهند که زندگی با آن سخت است. نکته خوب این است که اکثر کابینت های آشپزخانه از دوام و خوش ساختی برخوردار هستند و می توان بدون نیاز به تخریب کامل، آنها را بازسازی کرد. کابینت های چوبی که در اثر خراش و لکه  های ایجاد شده کهنه و غیر قابل استفاده بنظر میرسند  تنها با کمی کار می توانند دوباره تولد پیدا کنند. از بین بردن تمام ایراد  های کابینت خود ، زدن یک سنباده سبک به آنها برای از بین بردن هرگونه آسیب یا نقص ، و و رنگ آمیزی جدید می تواند به کل آشپزخانه شما جلوه ای  نو داده  و تحول ایجاد کنید واگر کابینت های شما از ام د ی اف ساخته شده اند میتوانید طرح های قدیمی درب های کابینت را با طرح های جدید و مدرن عوض کنید وآشپزخانه خود را بروز رسانی کنید

صفحات کابینت

 سطح صفحات کابینت  شما طی این سالها صدمات  زیادی دیده اند . از سوختگی و لک تا برش و ترک چاقو ،. قرار دادن یک صفحه کابینت  کاملاً جدید می تواند یک بازسازی چالش برانگیز و گران قیمت باشد. اگر به دنبال ظاهری جدید هستید ، این گزینه را دارید که به میزهای پیشخوان خود بدون تغییر شکل دهید. با استفاده از روکش اپوکسی ، می توانید به پیشخوان های خود زندگی تازه ای ببخشید که به نظر تمیز و شیک است.

دستگیره ها و یراق الات  را ارتقا دهید

اگر دستگیره های کابینت و کشوی شما مربوط به دهه گذشته باشد ، کابینت های شما حتی با کار رنگ آمیزی جدید منسوخ به نظر می رسند. هیچ چیز آسانتر از جایگزینی دستگیره های خود با ظاهری شیک و جدید نیست. فقط یک پیچ گوشتی و چند دقیقه طول می کشد تا یک سبک کاملاً منحصر به فرد برای آشپزخانه خود داشته باشید. اگر شیر آب و دستگیره های شما قدیمی تر هستند ، شاید زمان آن رسیده باشد که آن ها را نیز به روز کنید

 

یک بوفه اضافه کنید

استفاده از فضای منفی در آشپزخانه برای ایجاد یک کار سبک می تواند ظاهر کاملا جدیدی به شما بدهد. ناحیه بین کابینت و پیشخوان شما می تواند مکانی عالی برای کارهای  جسورانه باشد. از میان کارهای مختلف ، از جمله  برای بین کابینت  های هوایی و زمینی  از کاشی یا سرامیک و سنگ ، تغییر دهید و به کل آشپزخانه خود جلوه ای تازه دهید. وقتی وقت زیادی را در آشپزخانه خود می گذرانید ، ومی خواهید فضایی راحت ، کاربردی و شیک داشته باشید. برخی از این به روزرسانی های ارزان را امتحان کنید تا به شما کمک کند آشپزخانه رویاهای خود را ایجاد کنید در حالی که در بودجه خود صرفه جویی کرده اید.

برای دیدن  نمونه کارهای انجام شده توسط بهترین صنعتگران به بخش کسب و کار  سایت مراجعه نمائید


تاریخ خبر : 1399/10/06