راه های برتر برای بازسازی حمام


آیا قصد بازسازی حمام خود را دارید؟برای کمک به شما در این کار ، لیستی از نکات و نکات برتر خود را گردآوری کرده ایم تا حمام شما از نظر ظاهری جذاب و مقرون به صرفه باشد

آیا قصد بازسازی حمام خود را دارید؟ آیا تجربه قبلی انجام پروژه بازسازی منزل را دارید؟ در غیر اینصورت اشکالی ندارد که کمی تحقیق و بررسی نمائید. نوسازی فضای خانه از هر نوع که باشد در نگاه اول ترسناک است. با این حال ، وقتی نوبت به بازسازی حمام می رسد ، فضایی که باید از لحاظ عملکردی و زیبایی باشد ، حاشیه خطا کم است. هنگام تغییر فضای سرویس بهداشتی خود ، از کفپوش گرفته تا رنگ و کابینت ، باید جزئیات زیادی را در نظر گرفت. با در نظر گرفتن بودجه خود ، باید همه چیز را محاسبه کنید. برای کمک به شما در این کار ، لیستی از نکات و نکات برتر خود را گردآوری کرده ایم تا حمام شما از نظر ظاهری جذاب و مقرون به صرفه باشد

طرح اولیه

 قبل از شروع مراحل بازسازی ، یک طرح کلی از چگونگی تمیز شدن فضای حمام خود ترسیم کنید. اگر بودجه کافی دارید ، می خواهید به ساختار بهداشتی موجود پایبند باشید و از تغییرات غیرضروری جلوگیری کنید. یک روش هوشمند اتصال توالت به لوله اصلی است تا مجبور نشوید هزینه اضافی برای نصب سیستم لوله کشی جدید هزینه کنید. هنگامی که طرح حمام خود را نهایی کردید ، آن را به برقکار ، لوله کش و کاشیکار نشان دهید تا مطمئن شوید که به بهترین ایده های ممکن فکر کرده اید. امیدوارم ، همه چیز رو به راه باشد و رویای بازسازی حمام خود را به واقعیت تبدیل کنید.

 

 سرویس های بهداشتی مناسب راانتخاب کنید

 به یاد داشته باشید که یک جنبه اساسی در سرویس بهداشتی شما لوله کشی و سیستم زهکشی است. برای اطمینان از اینکه آب گرم وسرد و لوله های فاضلاب شما به درستی تنظیم شده اند ، باید سنگ توالت وسرویس روشویی را که می خواهید در سرویس بهداشتی خود نصب کنید  طوری انتخاب کنید که با فضای سرویس شما تناسب داسته باشد. به خاطر داشته باشید که این کار باید قبل از شروع گچ کاری یا کاشی کاری انجام شود. قبل از شروع بازسازی ، حتی ریزترین جزئیات را نیز مرور کنید تا در مراحل بعدی فرآیند بازسازی نیازی به ایجاد تغییر نباشید.

تهویه مهم است

تمام فضاهای زندگی به تهویه مناسب احتیاج دارند و این امر خصوصاً در سرویس های بهداشتی کوچک صادق است. هنگام تهیه نقشه ساخت ، اطمینان حاصل کنید که مقداری تهویه ، به صورت پنجره یا فن خروجی داشته باشید. مقداری تحقیق کنید تا بفهمید چه نوع تهویه ای متناسب با نیاز فضای حمام شماست. به ظرفیت فن و میزان صدای آن توجه کنید.

کفپوش مناسب را انتخاب کنید

در حالی که کفپوش های چوبی یک انتخاب معمول برای کفپوش اتاق در بین صاحبان خانه است ، اما به دلیل عدم مقاومت در برابر آب استخر ، برای حمام مناسب نیستند. کفپوش انتخابی شما باید در برابر ترافیک زیاد پا ، گودالهای آب و سایر موارد، سخت گیرانه استفاده کند. طبق توصیه های متخصصان ، کاشی و سرامیک و پرسلان از بهترین گزینه های کاشی کاری کف حمام است.

از روشنایی غافل نشوید

حمام جایی است که برخی افراد می توانند ساعت ها در آینه به خود نگاه کنند. ممکن است بخواهید برخی از وسایل روشنایی را نصب کنید تا به شما کمک کند از نزدیک ببینید چه کاری انجام می دهید. این موارد هنگام دستیابی به مو و صورت خود در آینه به کار شما می آیند. همچنین می توانید برای تنظیم روحیه و افزودن به زیبایی کلی واحه خصوصی خود ، یک کلید کم نور قرار دهید. به یاد داشته باشید ، نور همان چیزی است که کل ساختار را بهم پیوند می دهد  نورپردازی بد حمام می تواند ظاهر و سودمندی فضای شما را از بین ببرد.

 

نوسازی می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد. وقتی نوبت به حمام می رسد ، خطر زیادی وجود دارد زیرا درگیر موارد زیادی است. از لوله کشی ، کاشی کاری تا دوش و حوضچه ، هزینه ها می تواند در مدت کوتاهی سر به فلک بکشد. با عناصر و معاملات مختلفی که درگیر نوسازی سرویس بهداشتی هستند ، برنامه ریزی و بودجه بندی متناسب با آن بسیار مهم است ، بنابراین می توانید فضایی را ایجاد کنید که شیک و کاربردی باشد ، هر بودجه ای که داشته باشید


تاریخ خبر : 1399/10/06